loading...

Isteri Terseksa Suami Sakit, Namun Akhirnya Tindakan Suami Ini Buat Isteri Menyesal






Sedikit pengenalan, nama aku Maria dan umur dah masuk 3 series. Saya terpanggil nak meluahkan masalah sayayg semakin menjadi barah dalam rumahtangga. Berumur 32 tahun, ibu kepada 2 orang anak. Suami juga sebaya. Saya baru beberapa bulan berhenti kerja kerana suami minta saya jaga anak2. Saya akur.

Dipendekkan cerita suami saya ni muda-muda lagi ada penyakit kencing manis dan darah tinggi yang agak kronik. Dia bergantung pada ubat-ubat hospital. Sejak datang macam-macam penyakit, keinginan seksual dia menjadi sangat terganggu.

Bayangkan pernah dalam sebulan dia tak pernah bagi langsung nafkah batin pada saya. Apabila diminta dia bagi banyak alasan. Penat kerja katanya.Sekali dua tak apa lagi, tapi bila terlampau kerap dia menolak. Saya jadi amat stress, kecewa dan sedih. Kadang saya menangis sendirian.

Suami saya seorang yang baik. Belanja dapur dan persekolahan anak-anak semua cukup. Dia juga seorang yangg tak pernah tinggal solat dan rajin bangun malam buat solat sunat. Tapi tulah sahaja kelemahan dia.

Kurang berminat pada hubungan kelamin dan sejak penyakitnya menjadi-jadi, semakin dia dingin dengan saya.Lebih menyedihkan, dia dah mula tidur berasingan. Dia lebih suka tidur diruang tamu. Bila saya kejutkan dia kata bilik panas. Dia nak tidur kat luar.

Dalam diam saya berhubung dengan seorang bekas rakan sekerja lelaki. Dia masih bujang. Dia dari dulu meminati saya. Silap saya menjadikan dia tempat meluah perasaan. Tapi takda la saya aibkan suami pada dia.

Pernah dia kata pada saya, kalau saya janda lama dah dia masuk meminang. Kami kerap berhubung dibelakang suami. Dialah peneman kala saya rasa dunia saya amat sunyi tanpa belaian suami. Tapi saya masih mengelak untuk berjumpa. Risau terjadi dosa yang lebih berat.


Apakah saya dianggap kejam andai meminta cerai dari suami kerana masalah batinnya yang makin menjadi jadi? Saya bersumpah saya telah buat banyak perkara untuk selamatkan rumahtangga namun setahun bersabar keadaan nampak tak berubah.

Setelah hampir beberapa bulan saya amat terseksa, puas saya belikan dia supplement khas untuk lelaki. Dia makan tapi macam takda hasil. Dan makan pun sebab saya paksa. Dia bersikap acuh tak acuh bila diajak berbincang.Hampir setahun sayamemendam perasaan. Saya cuba selamatkan rumahtangga. Tapi semakin menjadi-jadi hubungan kami.

Sehinggalah satu hari tiba-tiba dia memberitahu bahawa ada perkara yang ingin dibincangkan. Dan pada malam itu, segalanya-galanya berubah. Aku sudah bebas dari 'penjara' yang menyesakkan diriku. Tapi aku hairan bagaimana suami aku boleh berubah menjadi seperti malam itu.

Makin lama perasaan sayang pada suami aku kembali seperti mula-mula kami bercinta. Malah, suami aku semakin bertenaga. Hubungan kami sekarang semakin romantis dan tidak seperti dulu, kini suami aku sentiasa sudi bila diajak "bersama".

Puas juga aku cuba mencari apakah rahsia suami aku ini. Akhirnya suami aku membuka mulut selama ini dia tahu yang aku terseksa sehingga aku pernah menjalin hubungan cinta dengan bekas rakan sekerja.

Suami aku sungguh kecewa ketika itu apabila mendapat tahu perkara tersebut dan terus bertekad untuk mengubati masalah yang dihadapinya. Salah seorang rakannya yang berkahwin tiga menyuruh suami aku untuk mengamalkan makanan kesihatan iaitu Herbal Rimba.

Sejak mengamalkan makanan kesihatan dan menjaga kesihatan tubuh badan, suami aku kini kembali bertenaga seperti dulu. Aku yakin ramai wanita mengalami masalah yang sama seperti aku, cuma aku nasihatkan jangan lakukan perkara bodoh demi hawa nafsu. Segalanya boleh diselesaikan dengan berbincang secara elok. - www.kakishare.tv











loading...

0 Response to "Isteri Terseksa Suami Sakit, Namun Akhirnya Tindakan Suami Ini Buat Isteri Menyesal"

Post a Comment

loading...
'));