loading...

Erti Di Sebalik Salam 3 Jari...Baca,Fahami Dan Kongsikan






ANDA mungkin bukan peminat muzik metal. Tapi, di tahun 1990-an, siapa yang tak mengenal salam tiga jari? Salam Tiga Jari - ibu jari, telunjuk dan kelingking-yang diacukan. Atau bahkan mungkin anak-anak anda sahaja yang justru sangat familiar!

Salam Tiga Jari, secara umum memang hampir serupa dengan muzik metal. Bahkan mungkin sudah menjadi ikon muzik aliran keras tersebut. Cuba lihat saja, setiap ada konsert muzik metal, aliran keras, sebut saja seperti Metallica atau Guns N 'Roses, selalu dan pasti memberi Salam Tiga Jari. Tapi tidak hanya Metallica sahaja (atau para metal lain), ternyata banyak tokoh popular: mulai dari pemuzik, selebriti, ahli politik, sehingga filem kartun anak-anak pun, yang selalu melakukan Salam Tiga Jari.

Selain Metallica, ada PM Italy Silvio Berlusconi, Putera William, Bill Clinton, Spiderman, tokoh kartun Stuart Little, juga bekas presiden AS George W Bush-pada setiap kempen, selalu memberikan Salam Tiga Jari.

Jika memang demikian, bererti benarkah mereka peminat muzik metal? Atau mereka begitu senang dengan simbol salam tersebut? Atau memang hanya sebuah kebetulan belaka?

Salam Tiga Jari secara simbol diasoasikan dan boleh diertikan sebagai "Tanduk Kambing". Dalam bahasa Inggeris disebut "goat" dan secara bunyi bahasa sangat mirip ucapannya dengan kata "god" (Tuhan).

Dan malangnya, dalam dunia aliran sesat di barat (khususnya Freemasonry) - simbol itu juga merupakan simbol dari persembahan kepada kekuatan sesat.

Sedangkan sudah bukan menjadi rahsia lagi, jika Freemasonry-yang menyamar sebagai gerakan sosial, gerakan humanisme, organisasi saintifik, atau topeng kebaikan lain-adalah organisasi dan pergerakan aliran sesat yang terbesar di muka bumi ini!

Sudah bukan rahsia lagi, jika Freemasonry mempunyai tujuan utama menghapuskan semua agama, menghapuskan tiang-tiang kebajikan kehidupan dan menggantikannya dengan "Order Dunia Baru" mereka. Order Dunia Baru yang tanpa agama, tatanan dunia baru yang memuja kesesatan. Dan simbol salam tiga jari hanyalah salah satu cara di antara beribu cara lain yang digunakan mereka untuk mengelirukan masyarakat-dengan begitu halusnya, tanpa mereka menyedarinya

Di tahun 1990-an, siapa yang tak mengenal salam tiga jari?

Salam Tiga Jari–- bayangkan ibu jari, telunjuk dan kelingking—yang diacungkan. Dulu saya pemujanya. Setiap saat selalu berdandan metal dengan dua anting di telinga kanan dan satu di telinga kiri dan satu di hidung. Baju bergambar salam tiga jari dan tambahan aksesoris si mata satu dan swastika.
Alhamdulillah, kegoblokan dan ketololan itu sekarang sudah tidak saya piara lagi.

"Salam Tiga Jari", ya, secara umum memang selalu identik dengan musik metal. Bahkan sudah di anggap ikon musik aliran keras tersebut oleh kebanyakan yang awam..
Lihat saja, setiap ada konser musik metal, aliran keras, sebut saja seperti Metallica, Slayer, Megadeth ataupun yang lebih soft sepertui Guns N’ Roses, selalu memberi Salam Tiga Jari. Tapi tidak hanya Metallica saja (atau grup metal lainnya), ternyata banyak pesohor mulai dari pemusik, selebritis, politikus, tokoh sampai di film-film kartun anak- anakpun, ada itu Salam Tiga Jari.
Selain Grup musik metal Metallica, juga semuagrup musik metal dunia maupun lokal semua selalu menyempatkan memberi "salam" itu. Juga ada artis hollywood Madonna, politikus PM Italia Silvio Berlusconi, Pangeran William dari inggris, mantan presiden amerika Bill Clinton, juga mantan presiden AS George W Bush, Presiden Obama-bahkan "icebeye" pun, -pada beberapa kampanyenya, memberikan Salam Tiga Jari. Nanti di tahun 2014 memasuki bulan pemilu presiden dan parlemen akan kita lihat saja para politikus sesat, goblog dan korup, yang melakukan itu. Tokoh kartun Spiderman, Spongeboob tokoh kartun Stuart Little, dan beberapa lainnya yang sering kita tonton sewaktu kecil juga ada.

Pertanyaannya:Maksudnya apa?

Nah, sebenarnya Salam Tiga Jari secara simbolik diasoasikan dan diartikan sebagai “Tanduk Kambing”. Dalam bahasa Inggris disebut “goat” dan secara bunyi bahasa sangat mirip ucapannya dengan kata “god” (Tuhan). Lebih dekat ke baphomet pujaan kaum qabalis pemuja setan. Gampangnya sebut saja setan berkepala kambing dan bertanduk kambing. Jadi, itu sebutan untuk tuhan mereka; baphomet. Kalau ada yang melakukan salam itu berarti ya sedang memuja tuhan baphomet-nya.

Di dalam dunia aliran sesat di (khususnya Freemasonry - illuminati) – simbol itu juga merupakan simbol dari persembahan kepada kekuatan sesat.
Sudah bukan menjadi rahasia lagi, jika Freemasonry—yang berkedok sebagai "gerakan sosial, gerakan humanisme, organisasi ilmiah", atau topeng cantik dan kebaikan lainnya—adalah organisasi rahasia umum dan gerakan aliran sesat yang terbesar di muka bumi ini!
Pernah dengar itu???!

Freemasonry mempunyai tujuan utama menghapuskan semua agama, menghapus tiang- tiang kebajikan kehidupan dan menggantikannya dengan “Tatanan Dunia Baru” atau NWO versi mereka. Tatanan Dunia Baru yang tanpa agama, penuh kebebasan, tanpa aturan, tanpa pengakuan dan ketaatan pada Tuhan, semua tatanan dunia baru yang memuja kesesatan. Dan simbol salam tiga jari hanyalah salah satu cara di antara jutaan cara lainnya yang digunakan mereka untuk menyesatkan umat manusia—dengan begitu halus, rapih, dan daya hipnotisnya, tanpa kita menyadarinya.

Yang sangat saya sayangkan adalah yang melakukannya-memberi salam tiga jari itu tanpa mengerti sedikitpun maksudnya. Tolong di perhatikan ya... Terimakasih.








loading...

0 Response to "Erti Di Sebalik Salam 3 Jari...Baca,Fahami Dan Kongsikan"

Post a Comment

loading...
'));